Silvestr a nový rok...

31.12.2013 22:30

Za poslední dny, týdny a měsíce snad nepamatuji den, kdy jsem šla spát dříve než před půlnocí... Je Silvestr, do půlnoci zbývá nějaká hodinka a půl a já se chystám do postele. Proč? Nemám ráda nic, co lidé dělají stádovitě a jakoby na povel. Přímo to nesnáším, a tak budu dnes protestovat po svém :-) Do pelechu si vezmu knížky a budu si to užívat. Než ale usnu, tak bych všem návštěvníkům těchto stránek chtěla také popřát do nového roku.

Dnes jsem dostala od jednoho moudrého muže úžasnou radu. Řekl mně: "Všechno, co jste letos zažila negativního, hoďte do studny a přiklopne víkem. Je to za vámi a něco krásného právě začíná..." Také věřím, že bude líp, protože toho špatného jsem si letos už přece jen vybrala dost...

A tak všem přeji, aby dokázali hodit vše špatné, co v letošním roce prožili, do hluboké studny a přiklopit ji těžkým poklopem Na vše zapomněli, už se tím nezabývali, nezamořovali si špatnými vzpomínkami mysl, protože je to minulost, se kterou stejně nelze nic dělat.

Dále všem přeji, abyste si užívali každý den, který přijde a dokázali ho znovu a znovu vítat, i když u toho nepotečou hektolitry alkoholu a nebudou k nebi létat barevné rachejtle jako dnes. Vždyť to přece není vůbec důležité... Dále Vám přeji, abyste si udělali čas na rodinu a přátele, občas jim zavolali, napsali mail, jak se Vám daří (rozhodně nemám na mysli žádné přeposílačky!!!!), anebo se dokonce sešli a pokecali, jak jde život... Mám to štěstí, že mám takovou rodinu i pár přátel... Vím, že je to velký dar, a tak ho přeji i vyprošuji i Vám...

Když mně bylo letos nejhůř, tak mně připlula od syna Johna tato SMS:

Žalm 23:

Hospodin je můj pastýř, nebudu mít nedostatek.

Dopřává mi odpočívat na travnatých nivách, vodí mě na klidná místa u vod,

naživu mě udržuje, stezkou spravedlnosti mě vede pro své jméno.

I když půjdu roklí šeré smrti, nebudu se bát ničeho zlého, vždyť se mnou jsi ty. Tvoje berla a tvá hůl mě potěšují.

Prostíráš mi stůl před zraky protivníků, hlavu mi olejem potíráš, kalich mi po okraj plníš.

Ano, dobrota a milosrdenství provázet mě budou všemi dny mého žití...

 

A já si ta slova potom v následujících dnech, týdnech a měsících znovu a znovu četla a snažila se jim uvěřit...

Věřím, že bude zase líp, že přijde něco krásného :-) A to přeji i Vám...

Mějte se všichni moc krásně a užívejte si každý den nového roku!

Ze srdce Lenka

—————

Zpět