Různé zimy

18.02.2009 08:40

Polovina února je za námi a zima se nás stále fest drží… Co bychom také chtěli, když je zima, že? Jen to odhrnování sněhu před barákem mě moc nebaví… No co už… Říkám si, že má člověk aspoň nějaký pohyb….

Horší je, že se mně udělala zima na rtu. V tom už tedy žádné pozitivum nevidím… Snad jen že se momentálně neřehtám jako koník s hubou od ucha k uchu. Pokud se ale zapomenu, pak „zima“ praská a nepřejte si tu bolest! Jasně… Jsou mnohem horší bolesti, ale toto také není nic moc zážitek… A včera se mně jakoby ta zima ze rtů přesunula do pusy… Začaly mně nahoře u jednoho (nebo dvou???) zubu bolet dásně. V dnešním světě techniky je výhoda, že si můžu pomocí internetu hned nastudovat, cože mne to vlastně trápí, a tak jsem začala přes vyhledávače pátrat. Snad by to prý mohla být začínající paradentóza! Mamíííí!!!! Pomóóóc!!!! Ještě nechci, aby mně vypadaly zuby!!!! Vždyť nemám ani pětačtyřicet!!!! V těch nejtemnějších snech jsem si začala představovat svůj chrup v průhledné skleničce s vodou – hrůza!!!!! Zároveň jsem si ale uvědomila, že jestli se dožiji vyššího věku, tak to tak dopadne… .A ta představa je strašná… Raději na to nemyslím a zmíněná místa v ústech pečlivě dezinfikuji pravou slováckou slivovicí. Na internetu sice psali, že je nejlepší, jakási vodička od nějakého doktora, ale pryč s novotami! Věřím starým, osvědčeným medicínám!

Jo a ještě zpátky k té zimě…. Přiznám se, že toto roční období nemiluji… Každým rokem nedočkavě vyhlížím, kdy už přijde jaro a s ním se zazelenají trávníky a rozkvetou kytky… Zatím ale kytky maluje tak akorát mráz na sklo...

Na závěr proto všem čtenářům těchto maličkatých stránek přeji, aby hlavně nebyla zima a mráz v jejich srdcích, aby třeba kvůli nějaké hlouposti nezamrzly vztahy s přáteli a blízkými. Pokud se tak stane, tak nezapomeňte, že Fridex v tomto případě nepomáhá!!! Tady je lepší použít vstřícnost, dobré slovo, úsměv, pohlazení... Pokud ten druhý nic z toho nepřijímá, tak nezbývá než čekat a doufat, že ten led v srdci rozmrzne dřív než dotyčný (á) zemře….

Krásné dny se sluncem v srdci ze zamrzlého Slovácka všem 18. února přeje Lenka

 

—————

Zpět