Příběh dnešního Štědrého dne

24.12.2016 12:04

Když mi dnes před polednem zazvonil telefon, přiznám se, že jsem měla hrůzu, jestli se nestala nějaká jobovka. Volal mi totiž jeden muž, který se mne zeptatl, jestli jsem doma, zda by se mohl na skok mezi dveřmi zastavit, že mi něco potřebuje říct.

Bez mučení mohu říct, že mi hlavou letěly tyto myšlenky: "Co se stalo??? Pokazilo se něco, co budu muset akutně o Štědrém dnu muset řešit?" Na jeho návštěvu jsem proto čekala s kapkou obav. Nakonec ale bylo všechno jinak.

Když onen muž zazvonil a stál v předsíni řekl: "Víte, potřeboval bych, abyste někomu předala peníze..." "Komu?, zareagovala jsem okamžitě... "Rodičům té nemocné holčičky," odpověděl a pokračoval: "Víte, dostal jsem svůj první důchod. Mně i celé rodině se daří dobře, a tak jsem si řekl, že jim tyto peníze dám. Slyšel jsem, že budou muset pořizovat nový vozík, tak jim to dejte. Rozhodně ale nikomu neříkejte, od koho to je. Na tom nezáleží," trval si muž na svém. Na závěr dodal, abych jim to někdy předala až se s nimi uvidím...

"To v žádném případě! Tento nečekaný vánoční dárek musím předat hned teď!!!!," oponovala jsem mu...

A také jsem hned skočila do auta a vyrazila k domu holčičky, kde žije uprostřed velké lásky se svými rodiči a prarodiči.

Při té krátké jízdě jsem myslela na to, jak se o Blatnici tvrdí, že tady žijí nedobří lidé, jak se hádají, udávají, píší anonymy, soudí...

Pár jich takových jistě je. Žije tady ale především spousta lidí s obrovským a otevřeným srdcem plným lásky a dobra... O těch se ale nemluví, protože je stará pravda, že zlo vždy křičí víc než dobro...

A tak nám všem dnes o Štědrém dnu, kdy jsem byla svědkem takového malého zázraku (nebo velkého?), přeji, abychom viděli spiše to dobro a druhým předávali dobré zprávy o dobrých lidech. A když se objeví i špatná informace o zlých lidech? Tak takové zprávy se snažme ignorovat, protože zlo má radost, když se o něm dozví, co nejvíce lidí...

Přeji Vám všem kouzelné Vánoce s mnoha dobrými zprávami uprostřed lásky svých blízkých...

Ze srdce Lenka

 

—————

Zpět