Oslavy 650 let Hrubé Vrbky

24.09.2011 23:42

V sobotu pokračovaly oslavy Hrubé Vrbky. Byl nádherný den a já jsem ho prožila v Hrubé Vrbce. Potkala jsem se tam se spoustou známých a přátel. Taky jsem slyšela mnoho nádherných písniček. Z mého pohledu (poslechu) nic nepřekonalo sólo Veroniky Sedlářové. Vystoupila v rámci ekumenického koncertu Zpívejme Hospodinu píseň novou za katolíky. Ono je mně ale úplně jedno, jestli zpívala za katolíky nebo evangelíky. Fakt je ten, že zpívala nádherně. Při zpěvu této mladé ženy mně šel prostě mráz po zádech. Ta její píseň nebyla jen píseň, ale byla to vyzpívaná modlitba, která šla až kdesi z hloubi duše a srdce.... Byla to prostě nádhera... Je mně ale naprosto jasné, že jiným návštěvníkům Hrubé Vrbky se klidně mohla líbit nějaká úplně jiná písnička, kterých dnes v Hrubé Vrbce letělo k nebi velmi mnoho... Mne dostal zpěv Veroniky Sedlářové, která zpívala Žalm 8 a píseň Jen ty...

Další informace a mnoho fotek zde: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/19657/

Všechny zdravím a přeji Vám krásnou neděli!!! Lenka

—————

Zpět