Na školáky se v Ostrohu přišla podívat i Bára Basiková

16.01.2011 00:31

Ve včerejším podvečeru jsem jela fotit školní ples do Uherského Ostrohu. Stihla jsem téměř celou generálku, a tak jsem váhala, jestli ihned poté nejet domů. Od učitelek, co ples připravovaly jsem měla potřebné informace, takže svým způsobem nebylo nač čekat. Ani nevím proč, zůstala jsem i na slavnostní vystoupení. Těsně před zahájením se v sále objevila zpěvačka Bára Basiková. Než mladí začali tančit, stihla jsem jí položit pár otázek. Byla úplně v pohodě a na vše odpověděla. Dozvěděla jsem se tak mimo jiné, že do Ostrohu dojela ke známým na návštěvu, a že fakt zhubla osm kilo, jak teď psal bulvár. Drží dietu a cvičí. Moooc jí to slušeno....

Fotky a další informace jsou zde: 

https://www.ostrozsko.cz/aktuality/17348/

Filip souběžně se mnou fotil školní ples v Blatnici. Jeho fotky jsem ale ještě nestačila projít. Tak snad zítra - dneska... Nejsem drak, tak se na mne Blatničané nezlobte... Budou i s textíkem na stránkách mikroregionu Ostrožsko. Dám sem link...

Všechny zdravím a přeji Vám krásnou neděli Lenka

 

—————

Zpět