Na čem dělám...

14.04.2011 22:51

Na čem právě dělám? Co vlastně dělám? Často se mne na to v poslední době ptají lidé, kteří mne teď příliš nepotkávají na akcích v hodonínském regionu. Holt teď nějak víc makám ve Zlínském kraji.

Takže: Aktualizuji dva weby: www.naszlin.cz a www.ostrozsko.cz Kromě tedy tohoto webu, že ano :) Dnes jsem byla na super akci v Kuželově. Více najdete zde: https://www.ostrozsko.cz/aktuality/18158/ Na věci, o kterých píši v tom odkazu, bychom fakt neměli zapomínat...

Pro webové stránky měsíčníku Zlín jsem pak například dnes psala toto: https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/nemocnice-ma-nove-kardiocentrum a také toto: https://ceskydomov.cz/zlin/clanek/nepoucitelny-opilec-se-opet-ulozil-ke-spanku-v-kontejneru Při všech svých cestách do Zlína jsem se zatím setkala s úžasnými lidmi. Navíc se ve Zlíně stále něco děje, takže je pořád o čem psát. To je pro novináře super. Já jsem tady na Veselsku a Strážnicku vždy škrábala prstíčkem, abych objevila něco zajímavého a ve Zlíně je přitom pořád kotel zajímavých lidí a akcí, takže je to úplná radost tam být zpravodajem.

Jiná otázka je, jestli budu vše stíhat - náročné dojíždění a souběžně dělat dva časopisy - Krajem svatého Antonínka, což je moje srdeční záležitost a Náš Zlín. Toto město si pomalu také zamilovávám. A hlavně ty lidi, kteří nejsou tak pyšní jako bývají občas tady na Slovácku... Zlatí Valaši :) Hodní lidi... Fakt... S takovými jsem se tam zatím setkala...

Kdo si myslíte, že si skrze dva časopisy chci nahrabat kopu peněz a pokud to nebudu stíhat, tak mi přejete, abych rovnou padla, tak vězte, že za jeden z těch časopisů beru peníz menší než má moje máma důchod... A to si z tohoto super platu ještě platím telefon a benzín, který projedu. Také k práci používám VEŠKEROU techniku, která je moje - diktafon, foťák, mobil, počítač i ono auto... Když odečtu náklady, tak mi zbyte asi 7 000 Kč - možná míň...

Myslíte, že z toho může vyjít samoživitelka s klukem na internátu? Nemůže... To byl také důvod, proč jsem zabrousila až do Zlína. Čas ukáže, jestli to vydržím... Stále mám v kapse certifikát na kurz sanitáře, takže se můžu jít v nouzi nejvyšší starat o staříky třeba do Rakouska, kde mne legálně zaměstnají... Uvidíme, co přinese čas. Rozhodně se ze svých dvou aktivit nestanu milionářem...

Moc zdravím a všem přeji, aby měli práci, protože bez ní je to dnes velmi špatné... Lenka

 

—————

Zpět