Moje první video!!!!

07.02.2010 00:43

Nedávno mne v knize návštěv někdo upozorňoval, že tady chybí nějaké video. Jak teď jezdím na ta školení do Prahy, tak nás tento týden jeden den učil vynikající fotograf Honza Šilpoch, jak natáčet a poté i sestřihnout video. Moc jsem nevěřila, že mně z jeho výkladu něco uvízne v hlavě a představte si, že jo!

Dnes jsme s Filipem vyrazili na desátý krojovaný ples do Javorníku na Horňácku. Zatímco Filip fotil, já jsem natáčela a dělala rozhovory. Hned po návratu domů jsem sedla k počítači a dala se do střihání. Tady je výsledek mého prvního snažení:

https://www.youtube.com/watch?v=8D5CuzPCtcE

Vím, že to není žádný zázrak, ale já osobně jsem šťastná jako blecha, že vím, jak na to! Teď už to bude chtít jen makat a zdokonalovat se, vychytávat chyby a učit se z nich…

 

Všechny Vás zdravím a přeji pěkný zbytek víkendu!!!! Lenka  

—————

Zpět