Kecala jsem...

02.08.2009 21:50

Omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se.... No jo... Fakt jsem se utnula... Léto samozřejmě v čudu není!!! To asi všichni v posledních dnech na vlastní kůži zažili... Pranostika prostě neplatí! Svět se zbláznil! Je vedro jako sviňa (pardon!-jako hrom nebo také strašné vedro....)! A teplota neklesá ani v noci.... Nic nepomáhá větrání... Je prostě vedro na umření... Kdo ví, jak to bude vypadat až se i přes náš region přeženou avizované bouřky... Zatím sem nic nedorazilo...

A když bylo tak vedro, urvala jsem se, sedla na kolo a projížděla si ten náš kraj... Při pohledu na pole, lesy, louky a vesničky jsem si zase musela říct, jak je tady na Slovácku krásně, a že by se mně odsud moc stěhovat nechtělo.... V sedle kola jsem křižovala hradišťský a hodonínský okres - náááádhera!!!! Kdo tu nebyl, tak přijeďte! A s kolika super lidmi jsem se setkala...To jsou teprve zážitky! Dávno pryč jsou časy, kdy jsem jako magor šlapala o závod, abych byla ze všech cyklistů nejrychlejší... Kdepak! Dnes jsem mnohem chytřejší! Jízdu si užívám, občas zastavím, fotím a hlavně mluvím s lidmi. Věřte, že je to fakt super... Je pravda, že na zádech obyčejně vleču batoh s foťáky, kdybych něco zajímavého potkala a chtěla fotit... Někdy se ale přinutím, nevezmu je a zrovna se naskytne situace, že lituji, že je nemám... Jako minulý týden, kdy jsem projížděla Loukou a potkala "babku", jak veze káru do kopce naloženou sklizenou cibulí... Byla ve stylu a celý to bylo super... No já jsem ale neměla foťák, takže z toho nic nebylo... Dnes jsem zase potkala v Kněždubu chlapíka, jak jel v tom vedru na kole a v jedné ruce držel dva orosené půllitry - no to by byl taky super záběr! Foťák jsem tentokrát sice měla, ale než bych ho vydělala z batohu, zaostřila, takž už by byl možná chlap pryč... Škoda... Přesto jsem ale nějaké fotky udělala... Můžete na ně kouknout tady: www.fojtikova.webnode.cz/fotogalerie/pohledy-na-hodoninsko/

Všem přeji, aby se uměli koukat na tu nádheru kolem nás s pořádně otevřenýma očima.....

Lenka

—————

Zpět