Jak mě překvapil Mikuláš!

05.12.2011 22:14

Dnes jsem pracovala čtrnáct hodin. Fakt na plné pecky, že to sama nechápu... Ale mezitím jsem měla i mega radost! V podvečer zazvonil mobil a na displeji svítil Johny a prý jestli už u mne byl Mikuláš. Tak mu říkám, co blbne, když ví, že tady trčím zcela sama jen ve svém virtuálním světě. Ale on nedal pokoj, a že mám hoooonem oběhnout všechna okna. Tak jsem ho tedy poslechla a na jednom okně objevila obří tašku s nadílkou, která byla i pro Filipa. Já jsem dostala kromě spousty dobrot také do mé sbírky plyšového medvěda. Je nádhernej!!! A Filipovi Mikuláš naložil tričko.  No prostě nečekané překvapení, které udělalo o to větší radost.

 

Všechny zdravím a přeji Vám, abyste měli taky někoho takového, jako mám já Katku a Johnyho, kdo Vám připraví nějaké podobně milé překvapení.... Lenka

—————

Zpět