Jak jsem neudělala rozhovor s Ivetou Bartošovou

16.03.2009 20:59

Patřila jsem mezi vyvolené, kteří se koncem února dostali ve Veselí nad Moravou na soukromou party, kde byla hlavním hostem a tahákem noci Iveta Bartošová. Ještě dříve než blonďatá hvězda osmdesátých let minulého století nastoupila na pódium, jsem si domluvila s jejím manželem a manažerem v jedné osobě Jirkou Pomeje rozhovor. Nejdřív se sice cukal, že ne, ale nakonec svolil, a že to bude exkluzivně, protože nedávno odmítli rozhovor i MF Dnes… Musela jsem ale slíbit, že otázky budou neutrální. Souhlasila jsem a těšila se na tu exkluzivitu... Jakmile Iveta začala zpívat, návštěvníci přestali tančit a přidali se k ní. Bylo naprosto evidentní, že lidé na Ivetu nezapomněli a mají ji stále rádi.

Po vystoupení jsem naběhla k šatně a nastala zkouška mé novinářské trpělivosti. Pan Pomeje mně řekl, že musím počkat, a tak jsem čekala. Moderátor Šiška několikrát prošel kolem a chtěl pomoct. Ujišťovala jsem ho ale, že oni o mně ví…. Snad po půlhodině jsem mohla vejít do šatny. U zrcadla seděla unavená Iveta a na mé otázky jsem dostávala jednoslabičné odpovědi. Padly snad jen tři. V okamžiku, kdy jsem se zeptala, jestli v blízké době chystá nějakou desku, nastalo ticho. Oči se jí až po okraj naplnily slzami a já neměla tu sílu ji dál trápit. Seděl přede mnou zlomený člověk. Když jsem se pak vracela domů, tak jsem na Ivetu ani jejího manžela nebyla naštvaná. Jirka se snažil. Dokonce na některé otázky odpovídal za svou ženu… Kdepak zlost… Jen mně bylo Ivety hodně líto…

O to větší šok jsem zažila, když se teď při jejich dovolené začaly noviny plnit Ivetinými odhalenými ňadry. Po návratu domů ze zahraničí se přitom nad plátkem bulvárních novin se zveřejněným poprsím cudně spolu s manželem Jirkou usmívala. A tak si říkám, že tomu divadlu tak trochu nerozumím… Co bylo pravda? Ta zničená holka v šatně, kdy nebyla schopná odpovídat na banální otázky typu, kde se jí na Moravě nejvíc líbí, kam pojede na dovolenou, jak nejraději odpočívá? Tyto otázky ji dohnaly k slzám, aby o pár dnů později plnila bulvár svým odhaleným tělem? A tak tomu všemu nějak nerozumím. Chudák ale asi Iveta bude a možná ještě větší její syn Artur, který se „slávě“ své maminky nemůže nijak bránit…

—————

Zpět