Filipova vernisáž

17.12.2011 23:11

Ufff... Tak je to za námi. Co? No přece Filipova první vernisáž! Přiznám se bez mučení, že kdyby bylo na mně, tak Filipovi žádnou výstavu nedělám. Proč? Protože si myslím, že má v devatenácti na nějaké výstavy ještě času dost...

Od léta na nás ale tlačil starosta Blatnice, abychom před Vánocemi udělali výstavu. Tak jsem mu na to řekla, že nemám peníze, abych dělala nějakou výstavu... A starosta, že se to nějak udělá... Když ale zjistil, na kolik takové zvětšeniny vyjdou, tak se nestačil divit. Sehnal ale sponzora, proto se výstava mohla uskutečnit. Zhotovení fotek totiž zaplatila firma Blatinie, a. s., za což vedení společnosti patří velký dík.

Co říct? No byly to docela nervy. Hlavně jsem měla hrůzu z instalace fotek. Do té jsme se pustili v pátek ráno. Byli jsme na to tři - já, Filip a jeho táta. Makali jsme bez přestávky téměř pět hodin, ale podařilo se to, z čehož jsem měla radost... A mohla jsem se vrhnout na další přípravy. Na catering jsem pravda neměla peníze, a tak jsem se musela do zabezpečení občerstvení pustit sama... Podle toho, jak dnes vše z talířů mizelo, asi návštěvníkům chutnalo. Bezkonkurenčně největší úspěch sklidila domácí paštika. Recept jsem získala při hodové obchůzce v Hrubé Vrbce. Bude zveřejněný v časopisu Krajem svatého Antonínka, který vyjde počátkem ledna.

Při vernisáži zahrál a zazpíval Jan Ombre Blahynka, který zároveň představil všem přítomným své debutové CD. V rámci vernisáže bylo v prodeji. Kdo si ho koupil, tak určitě neprohloupil, protože na něm jsou fakt krásné písničky. Jejich autorem je právě Honza Blahynka.

Co říct na závěr? Bylo to krásné odpoledne. Přestože je náročný předvánoční čas, přišlo hodně lidi a všichni společně vytvořili nádhernou atmosféru. Na té vernisáži prostě bylo dobře, protože tam přišli dobří lidé... Všem díky, kdo přišli. Moc si toho vážíme, že si udělali čas, což v dnešní době není vůbec samozřejmé... Koho zajímá, jak to na vernisáži vypadalo, může na slideshow kouknou zde: www.youtube.com/watch?v=3XvzQca5EZE&feature=plcp&context=C3f37babUDOEgsToPDskK0V0YL3URp1t1E5_rJUm4i

a tady je úvodní řeč Báry Lungové, která Filipovu vernisáž zahájila: www.youtube.com/watch?v=qz4PXaoE6yw&list=UUlM4XLyItrwCHHR52u1hPUg&index=1&feature=plcp

 

Všechny zdravím a přeji krásnou (už čtvrtou!!!) adventní neděli! Lenka

—————

Zpět