Dětská práva nejen v Anglii....

11.02.2014 14:16

V posledních dnech mne zaujaly dva články na webu. Nejdříve se jednalo o blog Ivy Pekárkové, která v něm píše o klinice nevládní organizace Marie Stopes International v anglickém Brixtonu, kde se provádí potraty, jak jsou tam všichni lidé milí, usměvaví, jak "to" tam jde jako na běžícím pásu a ženy se mohou rozhodnout pro různé druhy potratů... A vše je dokonce zadarmo!!!! Iva tam popsala jeden zážitek... Celý článek si mohou zájemci přečíst zde

Docela mne to zvedlo ze židle a napsala jsem na Facebooku pod tento článek, že je mně z té kliniky smrti na blití. To jsem ovšem neměla dělat. Zastala jsem se nenarozených dětí a to jsem si tedy dovolila moc! Mimo jiné jsem se potom třeba dozvěděla:

1. A z kojeneckych ustavu plnych nechtenych deti, kde je jedna sestra na desitky deti a jejich citova deprivace je uplne nepredstavitelna, Vam na bliti neni?? (pět zvednutých palců)

2. Mezi mladou ženou a blastulou přece jen vidím drobný rozdíl. (dva zvednuté palce)

3. Připadá mi důležitá možnost se rozhodnout a jít někam kde k tomu přistupují zodpovědně a racionálně tzn. že neohrožují život ženy ani zdravotně ani jinak, tedy soudy a odsudky....

4. No, jesteze existuje tahle moznost pro zoufale muslimky. Je to drsne reseni, ale jesteze existuje. Neni to klinika smrti. Je to klinika i nadeje a reseni. Nechtene tehotenstvi je stare jako svet. Radeji by pani Fojtikova mela andelickarky s pletaci jehlici a louhem? (dva zvednuté palce...)

5. Termination, abortion, potrat, interrupce je legalni v UK i CR. Muzete kazat, muzete vytahovat Hitlouse, ale nikam se nedopracujeme. Pro onu konkretni muslimku je stesti v nestesti, ze to mohla vyresit. Dokonce zdarma. Potraty vam vadi, nechodte na ne, modlete se, zijte podle vasich principu, ale nekazte, jak maji zit jini.

Atd., atd... Tak jsem všem účastníkům této diskuze znovu připomněla, že pokud se v oné "bezva" klinice dělají potraty nejrůznějšími způsoby jako na běžícím pásu, tak je to prostě jednoznačně klinika smrti... A že jsem si holt jen dovolila říct svůj názor... Vyjádřila jsem nesouhlas se zabíjením lidských plodů v těle matky... Bytostí, které se proti tomu nemohou nijak bránit - ani slovem... Dovolila jsem si také upozornit, že oběťmi nejsou pouze ony nenarozené děti, ale i jejich matky, které tento zákrok podstoupily... Že většina z nich má v budoucnu psychické problémy a až do smrti výčitky svědomí, trápí je úvahy, kolik by "mu", "jí" bylo roků, co by jejich dospělé děti dělaly...

Za tato upozornění jsem si to náležitě slízla... Od kamarádky jsem se potom dozvěděla, že ani v základních školách se nesmí o potratu mluvit jako o vraždě. Jedna učitelka to ve své třídě kdesi na Slovácku řekla a musela za vedením na kobereček, kde dostala pořádný kartáč, že takto tedy rozhodně ne, protože jsme liberální společnost...

A potom se ve stejný den na iDnes dočtu, že kouření v autě, kde jsou děti, bude v Anglii trestný čin. Celý článek je zde Na jedné straně je tedy zákonem povolené zabíjet nenarozené děti a na druhé se budou trestat ti, kdo dítěti budou kouřit v autě... Trochu nepoměr, že?

V oné vzpomínané facebookové diskuzi jsem také všem, kdo jsou pro zabíjení nenarozených dětí, popřála, aby se tato kultura smrti nešířila dál... Lehce by se totiž mohlo za pár let stát, že tady budou takové zákony, kdy bude povolené díky eutanazii zabít (ano... zabít... nazývejme činy správnými slovy...) staré, nemocné a různě zmrzačené lidi, kteří už holt nejsou výkonní a pro současnou společnost užiteční, důležití... Potom se lehce může stát, že už dotyčný (-á) nebude "chtěný (-á)", jak se tím oháněla jedna žena v diskuzi... Že ona byla chtěná a to je podstatný rozdíl...

—————

Zpět