Co všechno může zažít novinář aneb moje nervy!!!

31.05.2012 21:53

V poslední době mě stíhá jeden "bezva" zážitek za druhým... Dnes jsem vyrazila dělat reportáž do pivovaru. Sládek byl úžasnej, prováděl mne jednotlivými provozy a osvětloval postup výroby piva krok za krokem. Všechno šlo jako na drátku až do okamžiku, kdy jsme se dostali do bodu expedice.

Přišli jsme k chlapíkovi, který házel sudy na pás a sládek na něj: "Pepo, paní novinářka si tě vyfotí!" A milej Pepa místo aby dál v klidu házel sudy, tak bez jakéhokoliv varování zvedl rozevlátou nohavičku svých trenýrek od Vietnamců a hádejte, co mi ukázal? No sud s pivem to tedy rozhodně nebyl. Myslela jsem, že mne trefí šlak a v duchu se sama sebe ptala, co mne při práci novináře a fotografa ještě jako nepotká. Navenek jsem ale zachovala chladnou tvář a řekla: "Pepo, nefotím do erotického časopisu, soustřeďte se na bečky s pivem!" No a tak je začal zase házet...

V tom okamžiku nešlo nevzpomenout na jiný "bezva" zážitek, kdy jsem dělala reportáž s jedním soukromým zemědělcem... Když už jsem měla nafocené krávy i prasata, tak mně na závěr téměř až k autu dovedl hřebce a aniž bych to čekala, připustil ho ke kobyle a ještě mu pomáhal. No moje nervy! Jsou fakt věci, který vidět nemusím!

Zítra jedu fotit dětičky, tak tam už snad podobné hrůzy nehrozí... Zase by se ale mohly třeba pozvracet... Tak snad ne na můj foťák ani na mne... By jeden neřekl, jak je někdy sběr informací a fotografií náročný...

Všechny zdravím a přeji, aby Vás nepotkala žádná nemilá překvapení... Lenka

—————

Zpět